Over de vereniging

De tuinvereniging heeft ruim 35 leden. Leden bewerken een grote of kleine tuin (15 of 30m2). Omdat er meer vraag is naar tuinen dan er plaatsen zijn, werken we met een wachtlijst. Geef je op voor de wachtlijst door een mail te sturen, zie Contact.

Leden verzorgen hun eigen tuin, de gezamenlijke onderdelen en doen daarnaast een aantal keer per jaar mee aan een gezamenlijke klusdag waarbij de grotere klussen worden aangepakt. Op die manier blijft het complex een mooi en verzorgd onderdeel van het park. De leden maaien het gras van het tuincomplex bij tourbeurt.

De tuincommissie organiseert het groot onderhoud en gezamenlijke klusdagen. Verder houdt zij toezicht op het onderhoud van de tuinen door leden. De tuincommissie adviseert het bestuur over de aanleg en het onderhoud van het complex.